Vestea ca facebook face minuni in promovare a deraiat serios locomotiva rationalului in materie de marketing. Da. Inteleg, ati identificat un canal de actiune si nu va mai intereseaza baza constructiei pe linie de marketing. Stim ca facebook-ul „duduie” si cautam oameni sa se ocupe de facebook-ul nostru. Oare este corect? Evident, raspunsul este NU! Mai mult, o sa gasiti „specialisti” care au avut succes cu proiecte cu baza in produse fast moving sau de interes si o sa considerati ca este suficient. Nimic mai gresit!
De ce avem nevoie pentru facebook?
- Viziunea pentru comunitate
- Punctele comune de interes cu membri comunitatii (minim doua, una fiind legata direct de activitatea noastra, cealalta legata de pasiuni, initiative comune, etc)
- Designul prezentei pe facebook
- Tipuri de mesajele (diferentiatori, politici, etc)
- Modul de etalare al mesajelor
- Analiza si interpretarea rezultatelor
- Adaptarea de solutii din mers sau schimbarea de planuri
- Preocuparea continua de cresterea si fidelizarea comunitatii
- Modul de reactie la tipurile de scenarii
- Culegerea roadelor (cum profitam de beneficiile acestei retele construite corect)
Am dorit numai sa va etalez o situatie, pentru a trage un semnal de alarma.
Important: Facebook este cel mai complex instrument de marketing, insa nefolosit corespunzator va poate aduce mai multe prejudicii decat beneficii. Analizati oportunitatile si modalitatile inainte de a va lansa intr-un astfel de proiect. Sfatul meu este sa apelati la un specialist!
Toate cele bune!