Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun și aici și să vă dau și un exemplu – acceptați deja asta, însă în anumite domenii. Poate sunt subiectiv, însă văd la fel de importantă și consultanța de business. Este adevărat că neîncrederea în consultanți poate fi alimentată de experiențe anterioare negative. Poate ai colaborat cu cineva care a promis marea cu sarea și nu a livrat sau pur și simplu ai simțit că nu ai obținut valoarea dorită. Este normal să te simți precaut. Dar, așa cum nu judecăm toate fructele după un măr stricat, este esențial să analizăm consultanții individual și să îi evaluăm în funcție de competențele și experiența lor, nu de experiențele anterioare.
Să dau și un exemplu, așa cum am promis: Dacă ați avea nevoie de un nou proiect cu finanțare europeană, nu ați mai apela la un alt consultant, pentru că cel care v-a ajutat în trecut nu a fost profesionist și ați avut multe probleme? Desigur că o să căutați și o să lucrați cu altul, pentru că trebuie ca afacerea să treacă la alt nivel. Ei bine, trebuie să folosiți aceeași unitate de măsură și în cazul consultanței de business. Managementul, Marketingul, Vânzările și chiar Dezvoltarea sunt vitale pentru viitorul afacerii.
Puteți citi articolul aici!
Dacă vă doriți o discuție mai aplicată, vă stau la dispoziție. Altfel, sper că informațiile v-au fost de folos și vă vor ajuta să faceți altfel lucrurile. Toate cele bune!